سلام
avatar
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان avatar و آدرس zokolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 2255
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
شایلین

آرشيو وبلاگ
فروردين 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, :: 14:27 :: نويسنده : شایلین

 

 کاتارا و برادرش ساکا آواتارو که توی کوه یخ گیر افتاده بود به همراه گاو میشه پرندش پیدا میکنن اما نمی دونن که اون کیه آواتارم توی این انیمیشن بهشون نمیگه که کیه ! چون خودش دوست نداشته آواتار باشه !  ولی به اونا اسم واقعی شو میگه یعنی آنگ . ساکا و کاتارا اونو به قبیلشون می برن که قبیله ی آب بوده  و تمام مردا از جمله پدر ساکا و کاتارا هم توی جنگ بودن و تنها مرد اون قبیله ساکا وتنها کسی که میتونه آب افزاری کنه ، کاتارااست .
آنگ مدتی اونجا میمونه اما وقتی همه می فهمن که او ن آواتاره که آتش افزار ها برای به دست اوردن اون به قبیله حمله می کنن آتش افزار های زیادی به دنبال آنگ اند که یکی از مهم تریناشون ، زوکو شاهزاده ی تبعیدی است . که تا آواتارو پیدا نکنه حق برگشت نداره
قبل از این که زوکو پیداشون کنه آنگ می فهمه که کاتارا قدرت خیلی زیادی در آب افزاری داره اما چون در قبیلشون کسی به جز اون بلد نیست دوست داره به قبیله ی آب جنوبی بره .
بعد از حمله ی زوکو به قبیله ی آب اونا آواتارو می گیرن
وبعد میرن .
ساکا و کاتارا هم با گاو میشه پرنده ی آنگ ، به نجاتش میرن .
بعد از این که اون از دست آتش افزارا خلاص میشه ، میفهمه که باید به چهار عنصر مسلت بشه و این که آتش افزار ها تموم باد افزار هارو از بین بردن و اون آخریشه !
به همرا ساکا و کاتارا شروع به گشتن دنبال استاد در قبایل مختلف می کنه و این جوری است که ماجرا های این انیمیشن شروع میشه !
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: